Bu sayfadaki içerik, Adobe Flash Player'ın daha yeni bir sürümünü gerektiriyor.

Adobe Flash player Edinin

Berrak Pamuk
Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır. Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk hakkımızda içeriği bu alanda yer alacaktır.
Bizi Takip Edin
Şanlıurfa
SANLIURFA
Döviz Piyasaları
  Alış Satış
Dolar
Euro
Başlıksız Belge
Vizyonumuz
Berrak pamuk vizyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk vizyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk vizyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk vizyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak pamuk vizyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.
Misyonumuz
Berrak Pamuk Misyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak Pamuk Misyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak Pamuk Misyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak Pamuk Misyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.Berrak Pamuk Misyonumuz içeriği bu alanda yer alacaktır.
Türkiye, Hazır Giyimde Avrupa’yı Geçti 16-12-2012
Türkiye’de üçüncü kez gerçekleştirilen hazır giyim ve ev tekstili alışverişi alışkanlıkları ve tutumlarına ilişkin uluslararası bir araştırma olan Global Yaşam Tarzı Monitörü’nin (Global Lifestyle Monitor) sonuçlarını açıklayan CCI, dünyanın her yanından tüketicilere dair bir karşılaştırma sunuyor. CCI Türkiye, Orta Avrupa ve Afrika Program Direktörü Marsha Powell, 2010 yılında pamuk fiyatlarında görülen keskin artışın hazır giyim sektörü üzerindeki etkisi ile birlikte; Türk, Avrupalı ve Amerikalı tüketicilerin alışveriş trendlerini değerlendirdi. • Türkler ev bütçesinin %23′ünü hazır giyime harcarken, bu oran İngiltere’de %29, ABD’de %31, İt...Devamını Oku

Ana Sayfa | Hakkımızda | Analizler | Mali Tablolar | Haberler | Üretim | Kurumsal | Tesis | İletişim
2013 Berrak Pamuk © Tüm Hakları Saklıdır.  
               Tasarım WebAmiral